1 Mars 2009

Idg fyller min kusin Jesper 18 år. Grattis till honom.

Igår va vi i Ormersberga och firade Mia nästan hela dagen. Va väldigt trevligt. När vi kom hemdiskade jag sen bakade jag två sockerkakor. En vanlig och en med kakao =) Sen blev det melodifestivalen. Vi började titta på filmen driven men jag somnade =) Ronny va här igår också.

Idag har jag städat och fixat lite. Mamma och dom kommer snart. Även morfar skulle följa med. Ska bjuda dom på köttfärslimpa, potatis och sås. Sen blir det kakor och tårta. (Vi firar mamma som fyllde 39 förra veckan)

Men det bästa på hela dagen igår va nog ändå när Sara och Oskar berättade att Adam ska bli storebror i Augusti =) Så snart får man sniffa bebis igen =) Åhh är verkligen jätte glad för deras skull.

Haha Mia blev jätte rädd igår =) På hennes födelsedagskort skrev vi "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" (Vi har beställa födelsedagspresent till henne men det har inte kommit ännu) Och då trodde hon att även vi skulle ha en liten till =) Men nej det ska vi inte. Inte ännu i alla fall. Om 2 år kanske jag kan tänka mig att ha en liten till. Men inte ännu. Vill verkligen lägga all min tid på Leo!

Nu ska jag börja med maten!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0