3 Juni 2009

Igår tittade jag på the quiet och i taket lyser stjärnorna. Helt okej filmer men inga jag tänker se igen.
Mia ringde och pratade lite igår. Hon frågade om hon fick komma idag och hjälpa mig och baka. Och det tackade jag inte nej till. Hon berättade även att tillbyggnaden på garaget som Fredrik gjorde för något år sedan blivit förstört. Det blåste så igår så att ett träd ramlade över det. Det värsta va ju ändå att Fredrik svarta nissan skyline stod där inne. Men efter Fredrik varit där och tagit bort trädet så kunde han komma in i garaget och se att bilen klarat sig. Nu måste han försöka få ut den på något sätt. Han skulle försöka stötta upp taket så han kunde rulla ut den. Så vi ska nog vara i Ormesberga ikväll.

Fredrik kom hem vid klockan nio igår kväll han va även hos Jimmy och hjälpte honom att lägga golvet i tv rummet. Han ska till honom imorgon igen och lägga klart resten av golvet.

Jag tittade på Paris Hiltons serie igår. Mynew bff eller vad den heter. Helt okej program men jag tycker det är löjligt att man måste göra en "tävling" för att kunna få en kompis! Efter det blev det hell´s kitchen vid nio och vid tio. Så kom i säng vid typ kvart över elva. Så igår blev det sent men ikväll ska det bli tidigare.

Idag vaknade Leo vid kvart i sex men Fredrik steg upp och tog honom då. Jag steg upp vid tjugo i sju. Han somnade vid halv nio igen och sover så gott nu. Han kanske sover 15-30 minuter till. Om det fortfarande är hyfsat väder när vi ätit frukost så går vi ut en runda. Annars händer det inte mycket idag. Ska som sagt baka hela eftermiddagen. Blir två sockerkakor och lite syltkakor i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Pratat med Yvonne och de är tre som kommer som bestämt vet men ev. två till.



Vilken tur att bilen klarade sig.



Kram mamma

2009-06-03 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0