29 Juni 2009

I lördags va vi i stan en runda på kvällen. Slutade med att vi hamnade vid oxgrillen och snackade med en massa trevliga människor. Va hemma vid halv två. Så när Leo vaknade vid tio över sju på morgonen va jag väldigt trött. Men ändå glad att han sov så länge. Vi steg upp vid halv nio. Leo låg mellan mig och Fredrik och pratade och busade. Vi åt frukost vid halv tio ungefär ute på balongen. Vid elva gick vi och la oss igen. Sov till ett och då va det bara att packa allt som skulle med till stranden. Va där vid halv två. Träffade Elin från föräldrargruppen också. Sara och Adam åkte hem vid halv fyra. En liten stund efter det tog Crister Leo i vagnen och Ozzy i kopplet och gick hem till dom. Mia körde en liten stund efter det, Jag och Fredrik va kvar en stund till låg i solen och hade det härligt. Vi kom fram till att vi skulle grilla på kvällen så vi körde till Rottne för att handla men här hade dom inte en liten köttbit man kunde grilla så vi fick köra in till stan och handla. Så vi grillade igår på kvällen och sen satt vi ute och hade det skönt. Vi åkte hem vid halv nio då va Leo jätte trött. Somnade direkt när vi kom hem och det gjorde vi med.

Idag vaknade Leo vid kvart över sex. Jag steg upp med honom och nu sover han igen. Idag ska vi inte göra så mycket ska njuta va vädret =) Så härligt.

Idag är det bara 12 dagar kvar tills vi åker. Ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0