26 Juni 2009

Igår va vi i Ormesberga en runda. Fredrik bytte kylare på bilen, jag satt och läste i solen och Leo busade med farmor & farfar! Vi åkte vid sju tiden för då va Leo trött. Kom hem och bytte på honom och gav honom en flaska välling och sen blev det sängen för honom. Jag och Fredrik satt på balkongen och delade på en iskall öl. Va riktigt gott. Blev sängen sent. Vill inte gå och lägga mig när det är så fint och varmt på kvällen.

Leo vaknade vid klockan sex idag. Fredrik steg upp med honom och jag steg upp vid halv sju. Leo somnade igen vid klcokan tio i nio och sov till tjugo över tio =) Så jag har suttita ute på balkongen med en kopp kaffe och läst en bok. Hur skönt som helst =)
Pengarna kom in idag med =) Fick mer än vad jag trodde. Så nu har jag nästan 9000 på kontot. Har räkningar för 3500 så efter det har jag 5500 kvar =) Hur skönt som helst. Ska in till stan och handla det nödvändigaste imorgon annars så ska jag spara allt till semestern. Ska i och för sig bränna lite pengar ikväll då vi ska iväg och köpa en ny vagn till Leo. Tror jag. Eller om jag spar dom pengarna istället. Vi får se.

Angående denna hemlighet jag och Fredrik bär på så säger jag inget. Är inte helt säkert ännu.
Kan ge en liten ledtråd. "Datumet är inte säkert ännu" =) Tänk på det en stund Sanna =)

Ha en bra dag för det ska vi ha i solen =)


Kommentarer
Postat av: tessan

Är det dags för giftemål? =)

2009-06-26 @ 11:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0