24 Juni 2009

Igår tvättade jag mellan tre och sex. Fredrik om hem vid fem tiden ungefär. Han hade med sig skit fina utemöbler till balkongen. Rullgardinen i det måttet vi ska ha va givetvis slut.. Men vi ska in till stan på lördag. Måste försöka hitta mig en bikini och lite så.
Fredrik lagade lax, potatis, sås och grösaker igår. Skit gott blev det. Efter vi ätit så gick vi över till dagis. Blir nog inga problem. Leo gick iväg så fort vi kom in där. Han lekte med dom andra barnen och tittade runt lite. En liten pojke känner han redan och det är Loke från föräldrargruppen. När vi skulle gå hem blev Leo skit arg han ville vara kvar och leka. När vi kom hem så va klockan lte efter halv åtta så det va bara att ta på Leo pyjamas och ge honom välling. Eller ja Fredrik gjorde det jag satt ute på balkongen och njöt av kvällssolen.

Idag vaknade vi lite sent. Vid tjugo över sex så Fredrik fick snabbt kasta ner sina saker han skulle ha med sig till jobbet. Och jag fick så snällt ge Leo välling idag också. Usch jag är så trött. När han ska sova för morgonen ska jag också sova igen. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Kanske gå ner och sätta sig vid sjön. Det är så mysigt där.

Får se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0