23 Juni 2009

Idag vakande Leo lite senare. Vid klockan tio över sex =) Så lite senare. Jag fick så snällt stig upp idag för Fredrik va tvungen att köra lite tidigare han skulle hämta lite saker innan han kom till jobbet. Så jag gav Leo en flaska välling och nu går han runt och babblar. Jag har hunnit duscha och plocka undan lite i köket. Igår va det jag som gjorde maten. Ingen svår mat direkt. Blev fiskpinnar, korv, potatismos, kokta morötter och kokt broccoli. Till efterrätt åt vi fruktsallad (honungsmelon, banan och vindruvor). Vi kom i säng efter vi tittat på Lotta på liseberg det slutade vid halv tio. Somnade vid typ lite över tio. Så lite små seg är jag idag.

När Leo ska sova förmiddag funderar jag också på att lägga mig. Men vi får se hur trött jag är då. Vid klockan tre i eftermiddag har vi tvättid. Måste snabba mig på där nere och bara ta det viktigaste. Tvättiden går ut klockan sju men vid halv sju ska vi va på dagis på informationsmöte. Leo ska få titta på sin avdelning och träffa sina fröknar. Det håller på i en timme ungefär. Sen blir det hem och natta Leo och sen sätta sig framför tvn och glo.

Fick ingen överraskning igår. Men det va bara för att jag måste vara med när han handlar den. Han hade varit och tittat på den sa han. Vi får väl se vilken dag vi ska ta det!

Haha jag och Fredrik har en hemlighet som jag är såååå glad över =) Det är bara jag och Fredrik som vet ännu =)=)

Kommentarer
Postat av: Josse

Så där kan du inte göra. Jag vill veta vad ni har för hemlighet :) Berätta nu!

2009-06-23 @ 11:08:27
Postat av: Ewe

Kanske en liten i magen?

2009-06-23 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0