22 Juni 2009

Igår åkte vi och lämnade tillbaka en leksak som inte fungerade fick en ny och Kenny fick tre bilar. Det blev han glad för =)
Lämnade även tillbaka lite kläder som inte va bra. Efter vi gjort det åkte vi vidare till Grimslöv. Va där och busade med ungarna och sen grillade vi. Åkte från Grimslöv vid fem tiden. Åkte då till Ormesberga för att hämta lite saker vi hade där. Va där en liten stund och Leo åkte rutchkana med Adam och Anna. Vid halv sju åkte vi hem.

När vi kom hem igår började vi städa lite. Jag diskade och Fredrik dammsög och plockade undan överallt. Leo va jätte trött men somnade först när vi gick och la oss vid klockan halv tio.

Idag steg han upp med Fredrik vid klockan sex. Fredrik la honom i sin säng vid halv sju igen. Vi sov till klockan halv nio =) Skönt!! Vi åt lite frukost vid nio tiden och så har vi varit ute en runda. Leo börjar bli trött så han ska få gå och sova en liten stund. När han vaknar ska vi äta lite lunch sen ska vi ut en runda igen.

Fredrik kommer lite senare idag bara för att han skulle fixa lite saker i stan. Han sa att han skulle fixa min överraskning. Men vi får väl se hur det blir med det! Sen skulle han åka ut till Åryd och köpa en ny kylare till volvon.. Jävla skit bil! Vi har stora funderingar på att köpa en ny bil. Men vi kommer inte riktigt överens om vad vi ska ha för någon. Jag vill ha en dodge magnum eller en audi a6. Fredrik tycker om båda dom men har nu gått över till volvo v50.. Och jag vill inte ha det! Med tanbke på att det är jag som kommer köra denna bil när jag fått körkort tycker jag att jag måste vara nöjd med den också. Men vi får se. Vi ska sätta oss och rita huset en kväll när vi hinner också. Så vi kan lämna in det så vi kan få bygglov så kan vi börja när vi vill sen =) Gud så skönt det ska bli!

Nu ska jag ta min trötta son och söva honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0