17 Juni 2009

Som jag skrev i mitt förra inlägg så hatar jag blogg.se.... Det bara strular hela tiden. Skrev ett sjukt långt idag på morgonen men det bara försvann lika så dom andra två jag skrivit idag...

Leo sov skit dåligt inatt och har varit gnällig hela dagen. Näsan rinner och han hostar lite så det är väl en förkylning som är på g!! Vi va på bvc vid klockan ett. Han gick ner ett kilo när han va sjuk men har nu gått upp det igen +ett kilo till =) Så nu väger han 12.4 kg och är 82 cm lång. Dom kollade hans öra också. Det va fortfarande vätska i det vänstra men det va så lite så vi skulle vänta 3 månader tills vi ska dit nästa gång är det fortfarande vätska kanske dom behöver tömma det men han slipper i alla fall operation som det ser ut nu.. Det va skönt att höra. Han fick även en spruta idag. Gick jätte bra han sa inte ett ljud bara tittade lite argt på läkaren som gav honom den.

Nu ikväll har vi varit i Ormesberga och ätit våfflor. Sara och Adam va också där. Han är för rolig Adam.

Imorgon åker jga och LKeo in till stan ganska tidigt om vi ska hinna med allt. Ska gå med Wictoria och Sebastian också =) Ska bli trevligt. Ska byta lite kläder och leksaker också. Ska även kolla på vagn. Men vet inte om jag hittar någon. Har tittat på en emmaljunga och en brio men tycker båda tvp är fula. Jag hittar ingen jag tycker om. Men den behöver ju inte vara snygg. Bara den tar mindre plats och väger mindre. Måste köpa klädpåsar så jag kan lägga tyget från den andra vagnen i(om jag skulle köpa en ny) så jag kan sätta ner den i källaren..

Ja ja återkommer imorgon med info. Vi ska till Vislanda efter vi varit i stan så det kan bli sent. Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0