16 Juni 2009

Oj idag fick jag sova länge =) Vi steg upp vid klockan nio. Så skönt. Ska snart sätta oss och äta frukost.
Trodde det skulle bli lungt denna veckan men så fel jag trodde =) Igår tvättade jag hela kvällen och lagade mat. Blev super gott även Leo tyckte om det. Så skönt nu när man inte behöver bry sig så mycket över vad man stoppar i honom. Idag kommer Fredrik hem lite senare för han skulle fixa en överraskning till mig (han har bara pratat om denna överraskning sen jul). Så nu vill jag att klockan ska ticka på så han kommer hem någon gång. Vill se =)
Imorgon ska vi på 1 års kontroll på bvc. Väga, mäta och ta spruta! Men det brukar gå bra så det ska nog inte vara några problem imorgon.
På torsdag ska jag in till stan och byta lite kläder och leksaker. Där ska jag även möta Wictoria och Sebastian. Ska bli trevligt för det va riktigt längesedan vi gick på stan. Ska se om jag inte kan hitta något fint till mig också. Måste försöak hitta ett par jeans men det får vi se hur det blir med det.
På fredag ska vi va hos Martin och Maria och fira midsommar. Så det blir lungt med tanke på att det blir fler barnfamiljer än oss. Brukar vara rätt trevligt där.
På lördag ska vi nog vara i Ormesberga om det är fint väder. Skulle höra med lillebror Kenny om han kanske ville komma och sova hos oss till söndagen. Och på söndag åker vi till mamma och dom.

Måste gå ner till banken någon dag för att sätta in Leos pengar han fick i födelsedagspresent. Men har för mig att banken är stängd här på tisdagar. Men kan kolla sen när vi är ute.
Nu ska vi äta lite frukost sen ska vi ut en runda i det fina vädret!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0