12 Juni 2009

Igår åkte vi vid kvart i ett sprang in och handlade en ros att hänga runt Ninas hals och sen in i affären och handla cigg. Sen vidare ut till Ormesberga och lämna av Ozzy hos Crister. Sen vidare in till stan till katerdralskolan. Vid två sprang Nina ut och en kvart senare stod hon vidd oss full som ett as =) Sen gick hon ned till stortorget där dom skulle åka lite. Vi skulle va hemma hos Yvonne vid klockan fyra så då han vi handla lite nödvändigheter till Leos kalas. Kom hem till Yvonne vid kvart över tre ungefär. Satt där och pratade. När Nina kom tillbaka hade hon ju inte direkt nyktrat till =) Pratade lite med henne. Haha det va så roligt =) Det är det som jag tycker är tråkigast med attt jag aldrig gick klart skolan och det är att jag inte kommer uppleva studenten.. Men men jag överlever =)
Vi hade i alla fall riktigt trevligt där. Nina fick mycket fint. Och vi fick mycket gott att äta. Vi åkte hem vid halv åtta tiden. Åkte till Ormesberga och hämtade Ozzy och sen hem. Gick och la oss vid halv tio och jag somnade nästan direkt.

Idag vaknade Leo vid sex men pappa tog honom då så jag sov till halv sju. Sen somnade Leo igen vid kvart över sju och även jag =) Vi sov till kvart i tio. Så skönt. Vi låg i sängen och myste en stund sen steg vi upp och åt frukost. Vi ska snart gå ner i källaren och hämta upp lite presentpapper ska slå in paketet till kalaset på söndag. När Fredrik kommer hem idag så ska vi åka in till stan direkt och handla allt tills imorgon. Blir jordgubbstårta =) Så måste komma ihåg att ta ut pengar så jag kan köpa jordgubbar utanför maxi! Sen kör Fredrik ner mig till Vislanda. Jag ska sova där inatt och Fredrik ska ha Leo =) Ska nog ta en öl med Sanna och hennes kompisar sen ska jag nog träffa Anno en snabbis med =)

Hoppas på en trevlig kväll. Och hoppas verkligen att vi kan slippa regnet imorgon eftermiddag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0