12 Juni 2009 - NEEEEEEEEJ

Jag är på väg att bli dunder förkyld känner jag. Skit ont i halsen och täppt i näsan huvudet känns tungt som bly.. Kan inte bli sjuk nu. Ska dricka lite te och sen ställa mig i dusechen. Kan inte bli sjuk nu. ikväll ska jag dricka lite och imorgon är det ju Leos kalas.. Hinner inte vara sjuk nu!!

Kan inte fatta att Leo är 1 år imorgon!! Fan va tiden springer iväg.

Imorgon ska jag även få träffa Elvira och Sebastian och givetvis Sabina och Wictoria. Ska bli roligt va så längesedan jag träffade dom..

Leo sover middag just nu. När han vaknar måste vi gå ut i regnvädret! Måste till apoteket och köpa ibumetin. Hittade bara 1 i medicinskåpet.

Nähe nu ska jag dricka lite kaffe. Sen funderar jag på att baka lite chokladbollar =)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi ska ha svin roligt ikväll gumman ;D

Älskar dig <3<3<3

2009-06-12 @ 15:34:02
URL: http://raggarbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0