11 Juni 2009

Åhh jag är så jävla trött idag tack vara några som bor i trappuppgången jämte. Ska fan ringa och anmäla dom idag. I tisdags hörde jag en stackars hund sitta och yla hela dagen. Men den tystnade vid fem tiden och sen hörde vi inte den mer. Igår ylade den från halv sju på morgonen till klockan kvart i elva på kvällen. Då kom hon som bor där hem. Men hur FAN tänker man om man lämnar sin hund själv så länge? Och stackarn han satt verkligen och ylade tyckte så synd om honom. Hon hade lämnat balkongdörren öppen troligtvis för att hunden skulle kunna gå ut där och kissa och bajsa. Men hur normalt är det?? Jävla idiot. När Fredrik gick till obbet idag så kom granntanten ut samtidigt så vi pratade lite och hon skulle också anmäla henne för man lämnar inte en hund själv så länge!!
När hon kommit hem så blev ju hunden tyst men då börjar grannen snett ovanför och duscha!!!!! För fan kan man inte fixa sådant en normal tid??? Blir så arg för det låter som ett vattenfall på våran sovrums vägg när han duschar!!

Leo steg upp vid klockan sex med pappa idag. Jag steg upp vid tjugo över. Men jag ska snart gå in och lägga Leo igen för han är jätte grinig. När han vaknat ska vi duscha och börja göra oss klara för Ninas studet. Ska gå bort och köpa en blomm till henne när dom öppnar vid tio.

Nähe nu ska jag ta min grinfis och lägga honom och när han somnat ska jag äta frukost. Va bara tvungen att skriva av mig om idioterna som bor här =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0