1 Juni 2009

Igår va det då morsdag. Min mamma firade vi i lördags kväll så igår va vi i Ormesberga och firade Mia. Jenny och dom va inte med men Sara, Oscar och Adam va där. Oj va stor hon börjar bli nu =) Nu börjar det synas att hon snart ska ha =)
Va hur mysigt som helst igår i alla fall. Åt grillat, nypotatis och sallad. Väldigt gott! Sen satt vi ute i solen och fikade! Mia hade bakat rabarberkaka med vaniljsås till. Också väldigt gott =)
Vid sju tiden gick vi en runda ner till sjön. Ozzy badade som en galning. Vi satt där nere vid sjön och pratade en stund. När vi kom tillbaka till Mia & Crister va klockan redan tjugo i nio. Gav Leo en flaska välling och en ny blöja. Han brukar somna i bilen och då är det bara att klä av honom och lägga honom i sängen. Men nej det gjorde han inte igår. Vid kvart i tio tyckte jag att han lekt färdigt så då gick vi och la oss. Han somnade ganska så snabbt. Jag också =)

Idag vaknade Leo vid tjugo i sju. Han har busat som en liten galning hela morgonen. Men somnade igen vid fem i nio. Och lär väl sova en halv timme till kanske.

Vid elva tiden kommer Sandra och Jenny hit. Ska äta lunch här. Ska bli trevligt. Känns bra att man faktiskt har vänner som bryr sig om mig som kan ringa och fråga hur det är. Det finns ju vissa i alla fall 2 stycken som är så falska.. Snackar skit om allt och alla när man är med dom. Blir inte förvånad om dom snackar skit om mig när dom är med någon annan.. Men allvarligt så bryr jag mig inte.. Jag vet vilka som är min riktiga vänner.

Fick så fina morsdag presenter av Leo igår. Leo & Fredrik va ju i stan i lördags och då had han gått och tagit kort på Leo hos en fotograf. Riktigt bra blev det! Sen fick jag 6 st guldringar till mina hål i öronen!
Så här blev kortet



Riktigt bra. Jag blev så glad.


7 dagar(1 vecka) tills jag & Fredrik varit tillsammans i 2 år
12 dagar kvar tills Leo blir 1 år

Än så länge är det inte så många som anmält sig till hans kalas. På fredag är sista dagen att anmäla sig. Får väl se hur många det blir!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Mia

oj vilket superbra kort! Riktigt söt är han =)

2009-06-01 @ 18:19:37
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

vad kul =)



näe jag fick inget speciellt, vi åkte till Öland över dagen och fikade lite och så. det var ju kul men en liten blomma eller nåt hade ju inte skadat.. =)

2009-06-01 @ 18:58:00
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vilket vackert kort!

2009-06-01 @ 23:01:11
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Mia

näe det är ju så. ganska synd men vad ska man göra.. =)

2009-06-02 @ 09:23:26
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0