5 Juli 2009

I torsdags sov jag hos mamma. Kenny va hemma från dagis med mig. Vid halv elva gick vi ner till skolan och bjöd mamma och dom på glass. Sen gick vi till lekplatsen där vi va tills det började åska. Åskade rätt bra på eftermiddagen. Men Leo sov och jag låg och läste. När ovädret va över kom Fredrik och vi åkte ut till morfar en runda sen åkte vi och badade. Innan vi åkte hem stannade vi till på city gross så att jag kunde handla blöjor och andra nödvändigheter. Sen hem tog en pizza och slappade. Somnade redan vid tjugo över nio. På natten åskade det som fan. Vaknade vid halv fyra och somnade igen vid typ halv sex. Åskan gick rakr över Rottne.

Igår så va jag inne i stan och handlade mig en bikini. 579 kronor på inunder för överdelen och 99 kronor på lindex för underdelen. Sen åkte vi upp till family house. Hade presentkort där eller Leo har presentkort där. Handlade ett par shorts till honom. Efter vi varit i stan åkte vi hem och hämtade hunden han kan ju inte sitta i bilen nu när det så varmt. Åkte ut till Ormesberga. Hann vara ute en liten stund innan det började regna. Efter ett tag kom åskan. Och det va det värsta jag varit med om på länge. Strömmen gick och det slog ner överallt. Det bara blixtrade till nere i Fredriks skog och small som fan. Tur att det rengnade som det gjorde. Så får hoppas det blev tillräckligt blött så det inte blir roteld. Det tar ju ett par dagar innan det går upp till ytan. Så nu ska dom hålla kolla där. Vi körde ifrån Mia och Crister vid tio över sex. Fredrik lämnade av mig i Åby och han och Leo körde hem. Jag va på tjejmiddag. Vi va 11 tjejer och det va verkligen super trevligt. Och hur god mat som helst. Fredrik hämtade mig vid kvart över tolv. Tittade på en film som gick på fyran. Somnade vid typ halv två.

Leo skulle stiga upp vid halv sex idag =( Så n ågot trött är man men men. Sådant man får ta när man ha barn. Fast rätt skönt att han inte ligger och sover till tio halv elva.. Då har hela förmiddagen gått!

Idag blir det att åka ut till Ormesberga en liten runda. Ozzy blev kvar där! Så ska hämta honom. Hoppas det inte åskar idag! Rätt skönt at det inte är så varmt ute!

Nu ska jag busa lite me Leo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0