30 Juli 2009

Igår va vi på Leos lekland =) Jätte trevligt va det. Knappt inget folk heller så det va skönt. Jag klättrade runt där med Cilla =) Innan vi åkte till leos lekland så släppte Fredrik av mig på lindex för att jag skulle hitta något fint till lilla Johanna. Oj vad jag kunde ha handlat. Hittade 4 små söta kläder i alla fall. Fredrik åkte bort till elgiganten under tiden och handlade dammsugarpåsar. Och sen hade han och Leo varit och tittat på en bil!
Kom till leos lekland vid två typ. Gosade med lilla Johanna. För hon är verkligen liten. Fast hon är nästa lika stor som Leo va när han föddes(Johanna är 2 månader) svårt att tänka sig nu att Leo varit så liten! Fredrik sa till mig att jag inte skulle få en massa ideér om att ge Leo ett syskon =) Och det är jag verkligen inte sugen på. När Leo är 3-4 då kan jag tänka mig det men nu vill jag ge all min tid till Leo vill börja jobba också.
Om 12 dagar börjar Leo på dagis =( Vill inte det egentligen! Men men...

Fredrik och Leo åkte vid halv nio ut till Ormesberga. Jag ska bara ta det lugnt idag. Ska baka ett bröd senare och titta på en film. För jag tänker inte storstäda hela lägenheten själv. Fredrik får fan hjälpa till denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0