28 Juli 2009

Igår blev det en runda på Tingsryds marknad. Skulle gått med mamma och dom. Men dom va ju sega som vanligt =) Åkte hem vid tre ungefär. Åkte då in till stan och Fredrik handlade lite på jula och sen vidare till Ormesberga. Sara och Adam va där och Arne kom efter en liten stund. Åt lite kvällsmat och sen va ungarna ute och busade. Åkte hem vid typ åtta eller något. Då va Leo trött. Han somnade till i bilen men vaknade när vi kom hem och skulle inte sova mer. Han somnade igen vid tio. Jag va inte ett dugg trött igår. Stängde av tvn vid ett och gick in och la mig och läste en stund. Vid tjugo i två så släckte jag lampan och tvingade mig själv till att sova så somnade väl runt två..
Vid tjugo i fyra idag på morgonen fick jag hämta Leo för då ville han inte sova i sin säng mer =) Han vaknade vid tjugo över sju idag. Fredrik tog honom och jag sov en timme till. Vid halv nio så åkte dom till Ormesberga. Dom skulle köra traktor och grävmaskin. Leo älskar att vara med pappa i maskinerna =)
Så nu sitter jag här helt själv och funderar på vad jag ska göra?? Borde diska och städa lite men det orkar jag inte.
Får bli en rask promenad och sedan duschen. Sen ska jag åka ut till Ormesberga och fira Sonja som fyller år idag. Om det inte regnar allt för mycket kanske jag kan gå ut till Ormesberga blir en bra runda på lite över en mil. Kan jag ju duscha när jag kommer ut där. Får se hur jag gör. Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0