19 Juli 2009

Idag fyller min älskling 27 =)

Igår va vi hos mamma och dom. Jocke bjöd på mat! Jätte gott!! Sen spelade vi lite kort. Anno kom förbi en runda med. Trevligt! Vi åkte hem vid typ halv tolv. Somnade nästan direkt när vi kom hem.

Idag sova Leo till tio över åtta =O En trött gosse. Vi har varit i Omersberga. Leo sov i 2 timmar och 40 minuter =O Men när han vaknade va han jätte varm. Jag tog febern på honom och han hade 39,7. Så inte konstigt att han sover så mycket. Han fick lite alvedon och efter en stund så va allt bra igen =) Han busade med kusin Adam som va där.

Nu är vi hemma. Jag ska snart dammsuga. Fredrik håller på att sätta upp rullgardinen i Leos rum sen ska vi flytta in honom dit. Får se hur det går. Går det inte så flyttar vi in honom till oss igen. Efter det ska jag baka kladdkaka. Robert, Maja, Ronny och Stenemo kommer mellan sex sju. Vi ska fika lite gott och titta på en film.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0