11 Juli 2009

Hinner skriva ett snabbt inlägg nu. Håller på att packa ihop det sista. Tyvärr hann inte all tvätt torka igår bara för att jag fick starta om maskinerna för att idiot söders olja & rör stängde av vattnet utan att säga något! Fy fan va arg jag va! Ringde till vidinge hem och sa till dom och då hade redan två av mina grannar ringt och sagt till dom. Dom visste ingenting om att söders skulle stänga av vattnet. Hon som svarade på vidinge hem skulle ringa till söders. Det gjorde även jag och med han som svarade va så jävla otrevlig så fy fan vilken utskällning han fick. Men det hjälpte nog lite för det tog inte många minuter innan vattnet va tillbaka =) När jag va ute med pappersinsamlingen för en liten stund sedan så pratade jag med min granne. Och hon hade också ringt till söders och skällt ut dom =) Haha så bra!

Igår va mamma, Peter, Sanna, Kenny, Cilla och morfar här. Väldigt trevligt! Mamma, Sanna, Kenny och Cilla åkte vid sex tiden och då började jag på att packa det som gick(lite ska i ju använda idag typ tandborstar borstar och lite annat). Så vid nio satte vi på filmen my bloody valentine. En skräck film. Men riktigt bra! Va en bra handling i den. Va inte bara att döda. Den skulle jag lätt kunna se igen. Vi kom i säng vid elva tiden.

Leo vaknade vid kvart i sex idag!!! Bara att stiga upp och se glad ut! Han har busat en stund men va nu trött så nu ligger han inne jämte sin pappa och ska förhoppningsvis sova. Jag ska börja plocka med det sista här och sen packa ut i bilen. Vid tio åker vi in till stan ska fixa lite saker där innan vi åker. Måste köpa ett par sandaler och en radio.

Ha en jätte bra vecka kära läsare! Det ska jag ha och ska njuta av semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0