1 Juli 2009

Redan Juli! Om 10 dagar åker vi =) Gud så skönt det ska bli!

Igår kom Mia och Crister hir vid sex typ. Dom hade sommarpresenter med sig till oss =) 4 dynor till våra utemöbler. Sjukt fina! Och ett jätte stort parasoll som går att vinkla på. Så nu kan Leo va där ute även om solen lyser =) Medans dom va här och lekte med Leo passade jag och Fredrik på att sätta upp den svarta rullgardinen vi köpte på ikea i måndags. Och satte lite fotografier i ramar. Rullgardinen blev skit bra. Nu blir det verkligen mörkt i sovrummet. Mia och Crister åkte vid kvart i åtta typ. Då la vi Leo och han somnade direkt. Fredrik och jag satt och tittade på tv och åt ugnsstekta äpplen med vaniljsås. Gott som tusan =) Kom i säng vid lite över tio. Somnade kanske vid halv tolv tack vare idioten i tvättstugan..

Leo vaknade vid kvart över sju. Han vaknar ganska sent nu. Innan vaknade han alltid mellan halv sex och sex. Men det gör han inte längre =) Men det är bara bra att han sover längre. Han är trött nu igen så ska snart gå in och lägga honom igen. När han somnat ska jag ringa till vidinge hem. Dom måste fixa vårat avlopp i köket. Och så ska jag fråga när vi får vår nya spis och så ska jag klaga på människan som hade tvättstugan igår mellan 19-22. Tiden slutar 22 och sen ska det vara tyst och släckt där nere. Men det är alltid en människa som håller på till elva halv tolv. Och tvättstugan är precis under vårat sovrum så det höra hur väl som helst. Man hör tvättmaskiner och allt annat man hör till och med när folk pratar där nere. Och jag är trött på det så dom får prata med denna människa så det blir ett slut på det!

Funderar på om vi skulle gå en runda med hunden innan jag lägger Leo. Eller så kan han sova i vagnen. Fast han somnar aldrig i vagnen när vi är ute och går. Tar hunden sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0