1 Juli 2009 - Sovdags

Sen jag skrev på morgonen har Leo sovit, jag legat och läst en stund, diskat, plockat undan, dammsugit, vikt tvätt, ätit lunch, varit ute med hunden och jag & Leo har duschat. Nu ska jag snart lägga Leo. Han har varit vaken länge nu så han börjar bli trött så ska snart gå och söva honom. Sen ska jag sätta mig och beställa hem lite kläder.

Ska ringa till min mamma sen med. Ska höra med henne om hon kan hämta mig så slipper jag ta bussen. Ska sova i Vislanda imorgon. Fredrik ska på grillfest med jobbet och jag ville inte följa med ville hellre åka till mamma =) Så Fredrik hämtar oss efter jobbet på fredag. Ska se om mamma kan färga mitt hår på fredag eller om jag skiter i det. Vet inte hur jag ska färga det heller. Funderar på att slänga i lite blonda slingor men som sagt har inte en aning.

När Leo somnat så ska jag först beställa hem lite kläder sen ska jag börja förbereda maten. Vi ska ha lasange idag. Va längesedan vi hade det!

Nu sk ajag söva min son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0