29 Januari 2009

Leo somnade sent igår. Han somnade vid tio. Sen har han sovit hela natten fram till klockan halv sju. då steg vi upp han fick en flaska välling och så lekte vi lite på golvet och tittade på Rorri. Vi halv åtta gick vi och la oss igen och steg upp vid nio. Då åt vi frukost. Leo åt en macka och lite fruktgröt och jag åt havregrynsgröt.

Idag måste jag försöka städa färdigt. Ska tvätta ikväll också=(

Åhh flicka lilla jag läser din blogg och retar mig så på dig. Har nu insett att jag ska sluta läsa din blogg, jag blir bara förbannad när jag läser den. Du kan allt och du är bäst. Men inse någon gång för fan att du inte ens kan ta hand om din unge.. Jag orkar inte med dig! Hålla på att jämföra din unge med alla andras barn hela tiden. Fattar inte att du orkar. Hade du fått en katt hade du inte ens kunnat ta hand om den. Hur fan tror alla då att du kan ta hand om din unge? Vi är ett x antal som insett att du inte är någon bra mamma. Vissa vet direkt vem jag menar. Den som inte vet det har heller inte med det att göra..

Nä nu ska jag titta på Robert Gustafsson så kanske jag blir på bättre humör igen..

Fy fan för människor som tor dom kan allt och är bäst!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0