28 Januari 2009 - Orkar inte

Leo har precis somnat. Han brukar bara sova i en halvtimme. Så egentligen skulle jag ju passa på att diska nu. Men jag orkar inte. Har i alla fall vattnat blommorna och gått igenom Leos kassar och byrå. Haha va lat jag är. Men känner mig helt trött i hela kroppen har även onte överallt. Kanske en förkylning på gång? NEEEEJ Det hoppas jag inte.

Igår va ju Fredrik med Ozzy på djursjukhuset så Ozzy fick sin andra och näst sista spruta. Den sista sprutan ska han ha på tisdag. Men nu smittar i alla fall inte Ozzy längre =) Så då kan han få träffa Molle ikväll och i helgen kan han följa med och träffa Lufsen. Då bli Ozzy glad.

När Fredrik kommer hem ska vi äta potatis, vit sås och fisk =( Blää för fisk. Men har lovat Fredrik att vi ska äta det minst en gång i veckan. Fredrik och Leo tycker ju om fisk. Så jag får väl offra mig! Har ju i alla fall börjat äta lite mer grönsaker. Blomkål, ärter och bönor det åt jag inte innan. Men det gör jag nu =) Efter vi ätit ska vi åka till Omersberga


Hittade våran bild vi tog till smålandsposten. Titta va liten Leo va där.

Leo liten


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: CECILIA BRINKEBACK

Halloj!!! Vad fins ni är!! Kram din brevvän Cecilia Brinkeback i Norrköping.



Är du medlem på Familjeliv.se ? Du hittar mej som cebr isf.

2009-01-29 @ 10:29:57
Postat av: Madeleine

Vilken fin bild ;-) Fin blogg oxå!!!

2009-01-29 @ 19:17:41
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0