26 Januari 2009 - Frukost och besök

Leo vaknade för 40 minuter sedan. Han sov i 1 timme. Inte dåligt för honom. Han sover ju bara en halvtimme annars. Så för 30 minuter sedan åt vi frukost. Leo åt sempers fruktgröt med päron och banan. Den älskar han :) För mig blev det havregrynsgröt. Denna veckan ska jag börja följa smal mat recepten :) Vanlig mat fast inte en massa fett och kolhydrater i. Sen ska jag ringa till rottne gym också :) Måste ju sätta fart med träningen nu om jag ska kunna visa mig på stranden i sommar :)

Nu ska jag sätta på lite kaffe för om några minuter får vi besök :) Leo får någon att leka med. Och det tycker han är så roligt. Fast han kanske inte är så snäll mot sina kamrater. Han ska rivas och nypas :)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-26 @ 12:36:45
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0