23 Januari 2009 - Eftermiddag

Nu har Leo sovit en gång vid halv tolv typ men bara i en halv timme sen sov han mellan kvart i två och kvart över tre. Nu har han precis ätit. Min mat var nog ingen höjdare, han ville inte ha den i alla fall. Så han fick en burkmat, mild thaigryta. Den va god den åt han i alla fall :) Min kräsna lilla unge. Till efterrätt fick han en halv mosad banan med lite pressad apelsin i och så rev jag ett halvt päron och hällde i. Det va gott. Ännu godare när jag hällde i lite mild yoghurt :) Nu ligger han här på golvet och kryper runt och "pratar" med alla sina lekasaker. Jag ska lägga till min bilddagbok i min länkar så kan ni gå in och titta lite bilder på min lilla ängel :)

När Fredrik kommer hem ska vi städa. Funderar på att gömma hans nya leksak.. En radiostyrd helikopter. Han köpte den igår och han släppte typ inte den på hela kvällen igår. Peters fel :) Hade han inte köpt en sådan hade nog inte Fidde gjort det heller.. Men men..

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Får väl kanske ringa Maja sen och se om dom ska in till stan eller nåt.

Pratade precis med Fredrik i telefon. Nu hade han fått för sig att han skulle åka och klippa sig så han är väl inte hemma ännu på en till två timmar. :( Som vanligt! Men nu sa jag till honom att han får fan va hemma i helgen.. Får väl se om han kan det. Men det ska han. Annars får han har Leo med sig.

Nu ska jag börja plocka lite här. Är inte så mycket att städa men jag måste damma, dammsuga, svabba och vattna blommorna. Och med en liten skitunge som är överallt så får man inte så mycket gjort. Måste ju ha koll på honom.

Måste även prata med Wictoria :) Ska kolla om hon är inne på msn. Eller så får jag väl ringa till henne :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Du har fått en Award

Du har en underbar mamma blogg : )

Kika i min blogg!!!

2009-01-23 @ 19:30:02
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0