17 Januari 2009

Jaha idag är det lördag. Jag mår skit idag. Allt är jobbigt och tråkigt. Blää. Fredrik är som vanligt inte hemma. Men han lovade mig innan att han skulle bättra sig. Och det är bäst för honom det :)

I torsdags kom jag till vislanda vid sju typ. Gick då och mötte Anno. Träffade på Wictoria & Sabina pratade med dom en stund sen gick jag och Anno hem till henne. Satt där till typ kvart i nio eller nåt. Sen hem till mamma sanckade lite skit och sen blev det sängen. Leo somnade vid kvart i elva så jag trodde jag skulle få lite sovmorgon men inte. Han vaknade vid 05:54 tror han har en väckarklocka i huvudet.

Gick till skolan vid tio i åtta på fredagsmorgonen satt där och fikade och pratade till nio. Sen hem till mamma en runda igen för sen gå till Wictoria vid tio. Massa skratt och snack. Tyvärr kom inte Sabina men vi pratade med henne i telefon. Och då skrattade vi :) Haha hon är för rolig.. Leo skrattade åt Wictorias katt så han fick knappt luft. Måste nog köpa en katt för det va väldigt roligt tyckte Leo. Men då vill jag ha en sådan katt som Wictoria. Den va krit vit. Skit fin. Gick hem till mamma igen vid kvart i tre. Fikade lite och pratade. Anno kom vid typ halv fem eller nåt. Packade in alla våra saker i hennes lilla golf. Men det gick :) Körde till Rottne. Vi tog en Pizza när vi kom hit och så köpte vi lite godis. Tittade på världens sämsta film också. Fattade ingenting. Bara dödade varandra hela tiden. Fanns ingen handling i filmen. Anno åkte vid typ tio. Då blev det sängen för mig. Trött som ett as, fattar inte varför jag är trött hela tiden.

Leo vaknade vid 05:52 idag. Fredrik steg upp och tog hoom så jag låg i sängen till halv åtta. Skönt.

Ikväll ska Fredrik och jag gå ut och äta sen gå på bio. Gud så skönt det ska bli med lite ensamtid. Leo ska vara hos sin farmor & farfar under tiden. Just nu sitter han här i mitt knä och "pratar" med nappen. Mammas lilla skitunge. Han är så söt.

Jag tittade idag hur många det är som läser min blogg. Ungefär 200-250 varje dag. Gud va många. Finns det verkligen folk som vill läsa om mitt patetiska liv (som någon nämde i en kommentar för 1 vecka sedan) Men det värkar det som :)

Nu har jag inte tid mer, ska klä på Leo sen ska vi busa lite sen gå ut en runda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0