Natti natti

Jag lagade korv stroganoff och ris innan. Det blev väldigt omtyckt av Leo =) Jag blev jätte glad för att han åt mat som jag gjort =) Det brukar ju inte han göra. Han har börjat bli lite mammig speciellt om han är trött. Och det är faktiskt lite jobbigt. Innan ville han ju bara va hos pappa och Fredrik hade ju inget emot att ha Leo och slippa städa och fixa. Men men.

Tittade på unga mödrar innan och så vid tio över åtta skulle jag titta på förlossningskliniken tänkte jag mig. Men nej för det va repris. Hade redan sett det programmet.. =( Så vi tittade på arga snickaren istället. Väldigt intressant för oss som funderar på att börja bygga huset!

Dom ringde även från jobbet jag sökte förra veckan. Dom pratade lite och ställde lite frågor. Jag pratade med en tjej som va väldigt trevlig. Chefen för jobbet skulle ringa mig imorgon och prata lite mer om min arbetsuppgifter i så fall.. Önska mig lycka till! Hoppas jag får det =)=)=) Vill verkligen jobba!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0