5 Februari 2009

Idag sov Leo till klockan åtta =) Jag blev sugen på scones så det bakade jag och åt till frukost. Leo åt fruktgröt och en leverpastej macka. Tycker han är jätte gott.

Idag snöar det jätte mycket.. =(

Idag får jag mitt paket från jotex.
Har beställt typ 17,5 meter tyg. Så till helgen ska det sys gardiner. Crister ville ha Leo så ska jag och Mia försöka få ihop nåt fint av tygerna =)

Idag blir det nog bara att gå en snabb runda till affären. Är inte så sugen på att vara ute och gå i snön. Men men kanske ändrar på mig sen.

Nu hinner jag inte skriva mer. Ska gå och kolla vad Leo gör i köket. Han kryper alltid ut där.. Vet inte vad det är som är så roligt där ute.

Bilder på tygerna kan jag lägga in lite senare.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0