27 Februari 2009

Steg upp vid kvart i sju idag. Då skulle Fredrik till jobbet och Leo ville inte sova. Leo somnade igen vid tjugo över sju och sov till kvart i nio =) Vi har precis ätit lite frukost och klätt på oss och lite så. Funderar på om man skulle ta bussen till Åby och sen gå dom 5-6 km ut till Fredriks mamma och pappa! Får se hur vi gör =)

Igår va vi inne i stan en runda. Gjorde mitt syntest så nu är papprena skickade =) Så nu ska dom bara bli godkända sen är det bara för mig att boka allt =) Har ju lovat Fredrik att jag ska ha körkortet innan den sista April! Kan bli lite tajt! Sen gick jag till en annan affär(kan inte säga vilken då mamma brukar läsa här) och köpte en present till mamma gick även till kj store och köpte en ny navelpiercing då jag tappat bort kulan till min andra! Sen hämtade Fredrik upp mig på stortorget och vi åkte till Willys och handlade. Det va längesedan jag handlade där. Kom fram till att mycket va billigare än på citygross. Leos gröt och barnmat blev i alla fall billigare =) Sen åkte vi till elgiganten och köpte en stavmixer. Så nu ska Leo allt få lära sig att äta våran mat! Någon som har ett tips på hur jag kan få han att ta våran mat? Sen åkte vi ut till Ormersberga och hälsade på Crister. Mia va inte hemma hon va på möte med jobbet. Så satt där ett tag och drack kaffe och pratae. Och Leo busade som bara den med farfar =) Crister lär honom väldigt mycket dumheter =) Men det är väl det mor och farföräldrar är till för =) Sen vidare hem för att tvätta och titta på du är vad du äter bara för att Fredrik Birging(stavning?) från Rixfm va med =)

Nu ska ja busa lite med Leo. Sen ska jag lägga upp lite bilder från vinkvällen med Ann-Sofie på Facebook =) Hon blir så glad då =) Tänk om man skulle lägga upp filmerna? Eller vad säger du Anno?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jannica

ja det är många som sagt att dom förväntat att den skulle varit bättre men men nu har man sett den iaf=) Jodå det är bara fint, kan inte klaga i nuläget iaf=D Allt bra med er sjuklingar?=)

2009-02-27 @ 10:57:58
URL: http://jaanniica.blogg.se/
Postat av: Mia

jag handlar alltid på Willys, sen vi började med det så tror jag vi sparar in nån hundring varje gång! ganska mycket skillnad! =)

2009-02-27 @ 12:06:30
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0