8 December 2009

Igår satt vi och mös framför desperate housewifes hela kvällen =) Väldigt mysigt.
Jag hade skit svårt för att somna igår så jag släckte lampan vid tolv och sen låg jag och snurrade ett par varv. Vid tjugo över tre vaknade Leo och ville ligga hos oss så det fick han. Men han bökade runt och vid tio i fyra vaknade jag av att han lekte på sitt rum!!! Fredrik gick in till honom bytte blöja på honom och gjorde en flaska välling. Sn la vi honom i hans säng så fick han sitta där. Efetr en kvart så sov han igen. Han vaknade igen vid tjugo över sju och ville ligga jämte mig och det fick han. Sen sov han så gott! Väckte honom vid kvart över åtta så vi skulle hinna äta och klä på oss innan vi skulle gå till dagis.
Leo blev super glad över att få gå till dagis!
Jag har precis duschat och ska sitta och titta runt lite på internet innan jag ska ringa några samtal och sen städa lite.

Igår fick jag reda på att Anna i föräldrargruppen ska ha en liten till i April =) Vilket baby år 2010 kommer vara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0