4 December 2009

Dagen igår va otroligt trevlig! Först till babyproffsen för att köpa spärrar till fönstrena i sovrummen så Leo inte kan trilla ut! Sen blev det en runda till stadium och Hm. På stadium blev det en ny jacka till mig =) Inte så billig men va ju tvungen att ha en varm och bra jacka! När vi va klara med det åkte vi till Vislanda. Förbi mamma för att lämna av Ozzy och sen till Martina. Där fick vi fika som Martina gjort =) Och så blev det självklart en massa prat och skratt! Och när jag såg Martinas stora mage är jag glad att jag slipper den stora jobbiga saken som bara va ivägen =) vid tio i sju körde vi hem till mamma hämtade Ozzy och sen ut till morfar för att hämta min och Leos julklapp vi fått av farfar. 300 kronor var!

Nu ska vi göra oss klara för att gå ut. Vi ska först gå en runda med Ozzy sen blir det banken för att sätta in pengarna vi fick av farfar och sen ska vi till apoteket och se om dom har Leos medicin hemma annars får jag ta det uppe på sjukhuset sen! Sen ska vi hem och packa lite saker sen åker vi nog in till stan! Orkar inte sitta hemma och glo! Vid halv fem tiden kommer Fredrik och hämtar oss då ska vi på maskinvisning och sen efter det ska vi till Vislanda. Jag och Leo ska sova där inatt!

Nähe måste skynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0