29 December 2009

Har inte skrivit på 10 dagar! Har inte hunnit med!
Julen har varit toppen i alla fall=)
Julafton firade vi med mamma med familj. Vi va hemma hos Peters bror. Fick god middag och efterrätt och massa fina julklappar. Jag och Fredrik har fått presentkort på elgiganten på sammanlagt 1700. Sen fick vi 500 av morfar så vi har 2300 att köpa ett wii spel för =)
Juldagen firades med Fredriks familj hos hans syster i Växjö. God mat och en trevlig dag!
Annandag jul firade vi Cilla hemma hos mamma och sen gick jag till Nina för att sen gå ner till ewas. Hade en väldigt trevlig dag =)
Igår va vi i Braås och tittade på demo skjutningen av raketer. Stackars Leo va jätte rädd för dom. Men somnade efter en liten stund i vagnen!

Idag är vi hos mamma och dom igen =) Vi kom hit vid halv tolv och vid tolv kom prästen =) Så nu heter även Peter Anerland i efternamn =) Väldigt fint och enkelt bröllop =)
Vi ska äta lite tacos här sen och lite efterrätt för att fira lite. Dom fick jätte dyra Anders Petter knivar av mig, Fredrik, Leo, Sanna och Joel i julklapp och i bröllopspresent idag fick dom en tillhörande knivslip.
Sen ikväll ska vi in och äta lite kinamat =) Ska bli gott.

Imorgon ska vi ut till Ormesberga en stund. Och nyår kommer jag och Fredrik fira på olika håll. Jag och Leo kommer vara med mamma och dom och äta god mat. Fredrik kommer vara i Vederslöv med alla vänner. Men det gör inget för han kommer på natten sen =)

Ska försöka bli bättre på uppdatera.

Kommentarer
Postat av: tessan

Låter som om ni har haft en riktigt fin och mysig jul =)

Kul att Monia och Peter har gift sig =)

Hälsa och gratta.

Hoppas att allt är bra.

Stor kram!!

2009-12-29 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0