19 December 2009

Jaha höll på som tusan igår med allt som skulle bli färdigt. julgodis, gröt, Fredrik gjorde köttbular och julskinkan! Och vad tror ni händer? Jo jag börjar må lite illa men tänkte att jag nog åt för snabbt! Tills klockan blev kvart över nio och jag va tvungen att gå och spy!!! JÄVLA MAGSJUKA! Vid tolv va det Leos tur! Så nu sitter vi här med hur mycket mat som helst och inte blir det någon rolig julfest heller! Dom kan hitta på så jävla mycket vaccin hit och dit kan dom inte komma på något till magsjukan då??
Nu ska jag sluta skriva blir ändå bara ett negativt inlägg!

Kommentarer
Postat av: tessan

Usch.. Hoppas att ni kryar på er.

2009-12-19 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0