16 December 2009

Igår kväll bakade jag och Leo lussekatter som vi ska ha till glöggen på julfesten på lördag! Börjar blir lite stressigt tycker jag! Idag ska det kokas julskinka och göras julgodis. Imorgon ska det handlas en massa och på fredag måste jag in till stan för att försöka hitta något att ha på mig! Fredags kvällen kommer gå till att göra köttbullar och koka gröt!
Jaja det löser sig nog!

Leo är jätte duktig på att sova i sin säng nu sen vi tog bort ena sidna och satte dit brädan! Han vaknar inte en gång och skriker som han har gjort innan! Han kanske har tyckt det varit instängt innan? Det vet man ju inte! Men nu går det i alla fall bra. Vaknade vid lite över fem idag av att han ville komma och lägga sig hos oss. Sen vaknade han vid tjugo över sju. Bytte blöja och tog på kläderna och sen ner i tvättstugan för att slänga i två maskiner tvätt! Sen upp och åt frukost och sen öppnade Leo sina julkalendrar! Sen blev det ner i tvättstugan igen för att hänga in i torkskåpet och kasta in i torktumlaren! Och sen gå till dagis med Leo =)

Just nu sitter jag här! Ska sitta här en liten stund till sen ska jag diska upp lite och sen vet jag inte vad jag ska göra! Något finns det säkert jag kan göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0