10 December 2009

Fy fan va jag hade ont i armen igår eftermiddag/kväll!! Låg och frös skulle kunna tror att jag hade feber men det hade jag inte! Men men. Tog 2 alvedon innan jag la mig och tog 2 när jag vaknade. Så idag gör det inte så ont! Möjligtvis om jag sträcker upp armen. Ska inte ta några fler alvedon idag och se om det gör ont då! Gör det ont då så får jag väl ta fler alvedon!
Vi tittade på nya american pie filmen igår. Helt okej. Men den va precis som alla andra. Killar som är oskulder som vill bli av med den! Efter den blev det oskyldigt dömd. Och sen sängen. Somnade nästan direkt!

Leo har sovit nästan hela natten =) Han vaknade bara 1 gång. Sen vaknade han vid halv åtta! Vi åt frukost och klädde på oss och sen gick vi till dagis! Ikväll ska vi på julfest där =) Ska bli roligt och se om Leo vågar gå i luciatåget =)

Nähe nu ska jag titta lite på några repriser av ullared har ju missat 2! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0