1 December 2009

Jaha en ny månad idag då.

Igår städade vi här hemma. Efter det gjorde jag och min mästerkock till son pepparkaksdeg. Efter det blev det några avsnitt av desperate housewifes. Vi gick och la oss vid lite över tio.

Inatt har Leo sovit hela natten =) Så skönt. Han vaknade i och för sig redan vid halv sju men då fick han ligga jämte mig så vi låg i sängen till tjugo över sju då ville han inte ligga där längre. Vi gick upp och klädde på oss och åt frukost. Vid halv nio lämnade jag honom på dagis! Jag ska ställa mig och gör lussebullar nu. I eftermiddag när jag hämtat Leo från dagis ska vi baka lite pepparkakor och ikväll kanske vi bakar lite fler lussebullar annars gör vi det imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0