AJ!!!!

Är nog på väg att få ryggskott. Fan va ont det gör. Värktabletter, värkplåster och värmedyna men inget hjälper. Och så är Leo helt galen idag bara för det! Han river hela lägenheten! Fast rätt skönt att inte är en knähund idag. Orkar ju knappt lyfta upp honom. Blir det värre får jag väl sjukskriva mig så får Fredrik va hemma imorgon.
Fick ju ryggskott förra året. Men då va jag höggravid. Men på något sätt känns det som om det va värre då. Gör inte riktigt lika ont denna gången.

Aja nog pratat om min onda rygg!

Leo hade varit duktig på dagis idag med. Han äter mest och duktigast av barnen på hans avdelning sa Eva =) Och nu dricker han även ur glas själv =) Så duktig. Han hade sovit en liten stund men han vaknade så han hann vara ute en liten runda innan jag kom.

Nu ska det dukas fram mellanmål!

Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0