27 Augusti 2009

Nu är Leo lämnad. Idag ville han inte alls han skrek så fort vi kom innanför dörrarna. Stackarn. Tycker inte om att lämna honom sådan fast jag vet ju att det blir bra efter bara någon minut annars ringer dom ju.
Jag sitter och dricker min första pulverdrink för dagen. Men det börjar redan ge resultat =) -0,8 kg på två dagar är inte så illa med tanke på att jag inte kunnat träna för ryggens skull. Men idag känns den faktiskt mycket bättre. Så efter jag tittat på en film nu så ska jag ta hunden och gå en lång promenad.
På lördag kommer jag nog göra ett litet undantag på kvällen och äta något gott för då ska jag till liseberg =)=)=) Vi inte riktigt när vi åker ännu men ska ringa och prata med min syster sen. Det blir jag, Sanna, Per och Mattias. Så Fredrik och Leo får ha en hel far & son dag!

Nähe nu blir det en film på soffan och sedan gå en runda innan jag hämtar Leo ska även gå förbi biblioteket idag.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kommer bli så sjukt roligt :) <3

2009-08-27 @ 09:27:29
URL: http://raggarbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0