25 Augusti 2009

Idag steg vi upp vid halv åtta in i duschen och sen äta frukost packa Leos dagisväska och sen göra oss klara för att gå till dagis. Idag är han på dagis mellan 8:30-14:30. Efter jag lämnat honom gick jag ut med hunden och packade med det jag skulle ha med mig. Tog 8:55 bussen in till stan. Gick in på ica och handlade en vatten. In på åhlens och handlade bokstäver till leos dörr. Sen bort till arbetsförmedlingen. Fick stå och vänta i 20 minuter på att dom skulle öppna! Väl där inne gick det skit snabbt. Så nu är allt fixat. Ska bara fylla i lite papper och skicka till a-kassan så man kan få lite pengar. Men det kan ju ta en jävla tid!

Ska ställa mig och koka en massa vatten nu. Vi har så mycket bakterier i vattnet i Rottne så idag gick dom ut med på radion att man måste koka det innan man kan dricka det! Suck!

Frukosten idag bestod av en pulver dricka. Med smaken av jordgubb. Fy fan! Ska jag äta detta i 2 veckor. Det va bland det äckligaste jag ätit. Men men efter 45 minuter va den nere med en jävla massa vatten till.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad kostar pulverdieten? Älskar dig <3

2009-08-25 @ 13:54:07
URL: http://raggarbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0