12 Augusti 2009

Idag va andra dagen på dagis för Leo. Han gick mellan 09:00-11:00. Det gick lika bra som igår men idag blev han inte arg när han skulle hem. Han va trött, hungrig och helt blåslagen när vi skulle hem. Stackarn!
Dom har det så jävla halt på golvet i lekhallen så han halkade tre gånger. Första gången sprack läppen andra gången fick han näsblof och tredje gången fick han en bula. Så jag fick hem en unge med fläskläpp, svullen näsa och en stor bula i pannan =(

Imorgon är det samma tid som gäller. Hoppas det går bra då!

När vi kom hem åt vi lite mat. Sen la jag Leo och han somnade direkt =)

Nu har jag precis pratat med en på 3. Jag sa upp mitt abonnemang i Maj och det skulle sluta fungera den 7/6 ändå fick jag en räkning nu som gällde Juli månad. Men den skulle jag bara riva sa han för det va dom som gjort fel.. Dom kna i alla fall erkänna att dom gjort fel.

När Leo vaknat ska vi gå ut en runda. Passa på nu när det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0