8 April 2009

Idag blev det till att stiga upp tidigt! Redan vid halv sju. Men det är bara att stiga upp och se glad ut. Ett barn kan ju som sagt inte sova hur länge som helst. Är ju inte normalt att dom ska aomna vid sju och kunna sova till tio-elva. Fast ibland hade jag önskat att Leo sov lite längre än vad han gör. Men men det kommer kanske en dag han börjar sova lite längre =) Eller så får jag helt enkelt gå och lägga mig tidigare!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Är så dåligt väder så vill inte göra så mycket! Efter Fredrik kommer hem från jobbet ska vi åka ut till Ormersberga. Fredrik ska svetsa klart skopan och sen kanske han skulle titta på volvon. Och jag ska plocka lite påskris. Sen blir det till att åka hem och titta på rent hus. Idag ska jag lägga mig senast klockan halv tio. Igår tror jag klockan va halv elva eller något när jag släckte lampan.

Funderar på om man skulle åka till Vislanda imorgon och sova där tills på fredag eller om Fredrik kan köra ut oss på fredag morgon? Ska prata med honom om det sen.

Igår så bokades vår stuga till i sommar. Gud va det ska bli skönt att få åka iväg. Sen blir det väl någon vända till Stockholm också. Typ 2. En gång när bebis är född och nästa gång när det blir dop!

Fan va jag hatar människor som gör allt för att få lite pengar. Ska fan med börja polisanmäla minsta lilla sak för att få pengar! Haha. Nej skulle inte tro det. Så omogen är jag inte!

Nu ska jag gå och titta vad min son sysslar med. Han är i vårat sovrum och det låter som om han läser en tidning.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men allvarligt, personen/personerna som anmäler till polisen för att få pengar MÅSTE vara väldigt beroende av pengar :) hihi... inte för att jag vet vem det handlar om men ändå..... :P INte ens jag skulle sjunka så lågt..!!



Tycker absolut ni ska komma till weset i morgon :) Så kan ju du,jag,wictoria o barnen hitta på något? Om ni vill förstås ;)

2009-04-08 @ 08:57:50
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0