4 April 2009

Igår åkte vi till Ormersberga vid halv sju typ. Fredrik satte på sommardäcken på bilen. Även på Mias bil. Leo lekte med sin farmor & farfar en stund. Vid halv nio åkte vi in till stan. Fredrik tvättade bilen. Sen åkte vi till garaget. Pratade lite med dom. Va inte så många inne i garaget igår. Jag, Fredrik, Leo, Robban, Maja, Ronny & Stenemo. Men det va trevligt ändå. Vid lite över tio åkte vi ut till flygplatsen. Det va race där. Men va riktigt dåligt! Det är fortfarande för kallt ute på kvällarna.. Blir nog bättre snart. Nästa helg är det elmia. Vet inte om vi ska åka dit. Kanske. Kostar fan 500 kr för mig och Fredrik att gå in!

Idag vaknade Leo vid kvart över sju. Gjorde gröt till honom på 2 dl vatten så det blir nästan 3 dl färdig gröt. Och så åt han två ostmackor! Han är galen på att äta. Fredrik åkte och jobbade för en halv timme sedan! Han kommer om en timme typ. Då ska vi åka till Ormersberga och va där idag. Jag ska vara ute så mycket som möjligt, Vid två får vi börja göra oss klara för att åka på 1 års kalas. Ska vara där vid fyra. Ska bli trevligt. Efter det blir det väl att vara inne i stan en runda med grabbarna och Maja.

Imorgon blir nog inget leos lekland. Stackars Cilla har trillat på dagis och slagit hela näsan. Lill tjejen kan ju inte ta det lugnt. Ska vara lika stor och duktig som sin bror =) Så blir väl att vi åker ut till Vislanda imorgon istället.

Leo sa sitt första ord igår :O Trodde jag bara hörde fel. Så jag pekade på hunden och frågade "vem är det?" "Dä bovven" svara Leo mig då. Han pekar på Ozzy och säger "Dä bovven" hela tiden! Så duktig min pojk är. Och igår tog han 3 steg =) Min lilla kille börjar bli stor! Men tycker han är lite väl tidig. Han är ju inte ens 10 månader! Men men!

Nu ska jag kolla vad han gör. Tror han river ner allt från skötbordet. Tok unge =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0