3 April 2009

Idag vaknade Leo vid sju. Så då steg vi upp. Åt frukost och sen på med kläder. Nu har vi precis dammsugit =) Tar nästan en halv timme att dammsuga våran lilla lägenhet bara för att Leo ska gå efter dammsugaren och hålla sig i den så jag får ju inte dra till i den för då trillar han. Jag har aldrig sett någon spindel i denna lägenheten men när jag va inne i Leos rumm och fixade kröp det fram en jätte stor. Fy va äcklig den va. Sprang och hämtade flugsmällan och slog ihjäl den med. Så när Fredrik kommer hem ska han få dra fram Leos byrå och titta så det inte finns fler där bakom. Blää det kryper på hela mig när jag tänker på dom! Usch.

Snart ska Leo sova en liten stund. Efter han vaknat ska han väl ha lite mellanmål sen blir det till att gå ut till lekplatsen. Igår fick han ha sina skor på sig så han kröp runt på lekplatsen och tyckte det va jätte kul. Han reste sig även mot allt. Men gunga va ingen jätte favorit.
Vi v aäven inne i stan en runda igår. Va tvungen att ha en ny mössa till Leo. Hans vintermössa är för varm. Så det blev två mössor och lite påskfjädrar. Så imorgon ska vi plocka lite ris när vi är i Ormersberga. Lite påsk fint ska även vi ha det =) Köpte ett påskägg till Leo. Ett jätte stort. Köpte även en leksak som ska ligga i ägget =) Han måste ju ha något på påsk. Och godis kan han ju inte äta. För den delen ska vi försöka hålla honom borta från godis så länge som möjligt. Bättre med frukt och grönt =)

Idag ska jag ner till G&B och hämta en säck med jord. Ska plantera om alla mina blommor. Sen när det blivit lite varmare ute ska vi köpa lådor till balkongen och plantera lite fina blommor. Ska köpa lite möbler att ha där ute med.

Nu har jag inte tid mer. Ska söva min son sen titta lite på tv.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

iisch jag tycker inte heller om spindlar.. Blääh =S

2009-04-03 @ 09:29:49
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

Theo har tagit detta bra, han är så gullig mot Eddie. vill pussas och kittla honom under fötterna haha =)

trodde han skulle bli svartsjuk men än sålänge har han inte visat tecken på det, skönt =)

2009-04-03 @ 10:27:14
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0