27 April 2009

Leo sov hela natten i sin säng =) Fast den står fortfarande inne hos oss men det får den göra ett tag nu. Han vaknade vid sex idag och då gick Fredrik upp med honom och jag fick sova till halv sju. Leo somnade igen vid tio över sju och jag har tittat lite på tv. Leo vakande för några minuter sedan så han sov i två timmar =) Vi ska snart äta frukost sen ska jag diska lite tänkte jag mig och sen blir det väl till att gå till lekplatsen en runda.
Idag mår jag mycket bättre! Fått lite hosta bara.

När Fredrik kommit hem ska vi plocka undan lite här hemma och så ska vi laga mat. Panerad lax, potatis och sås. Kanske är gott. Vid sju ska vi tvätta. När Leo somnat ska vi sätta oss ner och börja rita på huset som är meningen vi ska bygga =) För vi kom fram till att istället för att sitta och betala nästan 6000 i månaden på denna lilla lägenhet kan vi lika gärna börja med huset och betala av 6000 i månaden på lånet. Skulle vara riktigt nice om vi kunde börja med det. Måste sätta fart med mitt körkort också!

Nu är det frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0