22 April 2009

Fy vad trött jag är idag! Leo höll på som fan igår. Han vägrade sova vi testade med allt vi brukar göra men ingenting gick! Vid halv elva orkade jag inte mer utan då bar vi in spjälsängen i vårat sovrum och så drog jag spjälsängen intill min sida på sängen så han kunde hålla mig i handen. Efter 45 minuter somnar han gråtandes. Fattar inte vad det va! Han har aldrig somnat vid kvart över elva innan inte ens på nyårsafton. Men men.
Så jag trodde ju jag skulle få sov morgon idag! Haha. Det kunde jag ju tro! Vid halv sju vaknade Leo och ville stiga upp. Så det va bara att bita ihop och stiga upp Så nu har han precis ätit frukost. Så nu är det nsart min tur. sen ska jag börja packa för att åka in till stan. Ska göra några ärenden på stan innan jag går till Mette. Ska köpa födelsedagspresent till Mette, Wictoria och min syster <3 Vet bara inte vad jag ska köpa- Har ju inte fått föräldrarpenningen ännu men har nog 1000 kr kvar.

Imorgon ska jag tvätta och städa lite.
Fredag blir det till att åka till Ormesberga
Lördag Fira Sanna på dagen och sen blir det att fira Wictoria på kvällen FEST!
Söndag blir det väl Ormesberga beroende på hur jag mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0