21 April 2009

Igår blev inte mycket gjort. Va så trött och seg. Men jag diskade i alla fall. Jag ändrade tvättiden till ikväll för vi va inne och handlade igår. Va på city gross och handlade en massa nödvändigt till både Leo och oss. Så nu ska Leo klara sig resten av månaden och vi ska ju klara oss i två veckor i alla fall!

Efter city gross åkte vi förbi garaget en runda. Träffade Lollo och Mackan det va skit längesedan. Och oj hon är tjock =) Haha dom ska ha barn i Augusti =) Så vi stod där och pratade och Lollo lekte lite med Leo som hon inte träffat sedan i Januari eller något! Åkte hem vid kvart i åtta. Plockade upp alla varor och Fredrik gav Leo välling. Sen gick jag en runda med Ozzy. Jag trodde Leo skulle sova när jag kom tillbaka. Men nej. Vid klockan kvart i tio somnade han =O Jag gick in i sängen vid tio och somnade som en liten gris =)

Idag vaknade jag av att vidingehem va utanför och sopade gatorna och härjade som fan. Tittade på klockan. 06:10!!!!!! Jag ska fan ringa till dom sen. Lite jävla hänsyn kan dom väl fan visa. Sen startade dom någon stor blåsgrej vid kvart över sex så då vaknade Leo. Fy fan va arg jag är på dom. Åhh va jag längtar tills vårat hus är byggt och färdigt. Få bo ute på landet där det inte finns en människa som stör!

Vi ska snart hoppa in i duschen. Vid klockan ett ska vi va borta vid biblioteket och träffa föräldrargruppen. Det skulle varit sista gången idag men Anna-Lena (bvc tanten) kunde inte idag så det blir en gång till =) Sen ska vi träffas alla i sommar och fira alla barnens 1 års dagar.

Nu blir det en dusch!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dem har gjort samma sak här med städning av gator! =/



<3<3<3<3

2009-04-21 @ 10:26:53
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0