21 April 2009 - Tvätt

Ja jag har tvättat ikväll. Mindre roligt men dte va inte så mycket! Men lika bra att tvätta när man ändå har tid. Ronny åkte precis hem han har varit här och snackat lite skit =)

Imorgon blir det till att åka in till stan. Blev bjuden till Mette som fyller år =) Gud så trevligt! Ska bli skönt att få träffa lite vänner igen.

Innan idag va vi ju på biblioteket och träffade föräldrargruppen där. Fick med mig en barnmatsbok till mig hem och två böcker till Leo sen fick Leo en bok bara för att vi flyttat till växjö kommun =)

Och till anonym från strängnäs. Jag lägger inte upp kommentarer där folk är anonyma och inte har någon blogg eller mailadress. För då är man bara feg och vågar inte stå för det man säger!!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp tvätten sen blir det sängen. Hoppas Leo somnat tills dess. Fredrik försöker söva honom just nu!

Kommentarer
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma

Åh du är så go Tina! Tycker så mycket om dig. :)

Puss på dig och Teo!

Snart blire party party-

Kramar!

2009-04-21 @ 23:05:03
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0