2 April 2009

Idag sov jag och Leo länge. Till klockan 8 =) Skönt.

Nu ska jag snart ringa till barnomsorgen i Växjö. Vi sökte dagisplats till Leo den 2/2 och fick papper den 5/2 om att han står i kö med önskat placeringsdatum den 3/8. Men Fredriks morbros fru jobbar på det dagiset och hon sa att dom har inga barn under 3 år.. Så måste ringa och kolla det. För i så fall får vi byta dagis. Men hur fan kan dom annars ställa oss i kö? Aja ska ringa och prata med Helen på kontoret.

Annars idag händer inte så mycket. Ska gå ut en runda lite senare. Sen ikväll är det möte vid halv sju och sen ska jag hem och tvätta. Ska även försöka städa lite här hemma om jag får för Leo. Jag får nästan inte göra något för honom längre utan att han börjar skrika =)

Nu ska jag ringa!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0