17 April 2009

Igår åkte vi till Ormesberga. Jag gick en runda med Leo. Sen ställde jag mig på vågen. -3kg =) Gud så glad jag blev.. Träningen, promenaderna och tänka på vad jag äter börjar ge resultat =) Mina jeans börjar faktiskt bli lite stora i midjan så idag ska jag gå ner i källaren och hämta ett par mindre =) Fredrik satte dit ett nytt avgassystem på Volvon sen började han skruva med skylinen. Sen blev det fika med kaffe och kringla. Åkte hem vid sju typ- Gick ner i tvättstugan och kastade in det lilla som va. Sen satt jag och tittade på medium. Fredrik försökte söva Leo. Men han är lite blödig så han tog upp honom men då gick jag in direkt och sa till honom att han skulle lägga ner honom igen! Det slutade med att det va jag som sövde Leo och då tog det typ 15 minuter så sov han!

Idag vaknade Leo vid fem över sex... Han vaknade inatt och bara skrek! Han fick lite alvedon så efter en stund blev det bättre. Dumma tänder som ska spöka! Vid åtta gick jag in och la honom. Det tog 45 minuter innan han somnade! Men nu sover han så gott =) När han vaknat ska vi äta lite mellanmål sen blir det till att gå ut en runda. Solen lyser ju idag igen =) Idag är det fredag vilket bertyder att Fredrik snart är hemma för helg! Imorgon ska vi väl vara i Ormesberga och på söndag ska vi till min kära familj i Vislanda.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mia

ja visst är det konstigt.. Det är som att alla killar är gammalmodiga av sig, den tiden då kvinnorna skulle sköta allt inom hushållet är liksom förbi. Men det verkar inte gå in hos vissa =D

2009-04-17 @ 12:30:04
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0