15 April 2009 - Kväll

Under dagen har vi hunnit med rätt mycket. Städat, diskat dammat och plockat undan. Har även varit ute och gått en lång runda! Satt på lekplatsen en bra stund. Leo kröp runt i sandlådan och tittade på dom andra barnen som va där =) Sen gick vi hem och åt lunch. Fredrik kom hem vid halv fem han hade varit och handlat. Han lagade makaroner och köttbullar. Vid sex åkte dom till Ormesberga och jag gick in i duschen. Sen satt jag en stund här och sen började jag sortera tvätten. Va precis nere med två maskiner ljusa som ska torktumlas. Blir en mörk som ska tumlas och sen blir det en mörk och en ljus att hänga. Så som jag sa innan idag är mycket tvätt. Brukar bara ha två maskiner men idag blev det 5.. Tänkte se om det finns någon tid imorgon så jag kan tvätta badrumsmattan  och stolsdynorna.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av ensamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0