14 April 2009

Igår skulle jag åkt till Linda och Wictoria i Vislanda. Men mådde inget bra när jag vaknade. Vid typ kvart över tolv kom mamma och hämtade mig och Leo. Vi satt ute i Grimslöv hela dagen. Hade så jävla ont i huvudet igen! Leo trivdes där ute =) Vid lite i sex åkte vi hem till mamma och åt lite mat. Fredrik kom även då. Vi åkte hem vid kvart i nio ungefär. Blev sängen direkt när jag kom hem.

Idag mår jag mycket bättre! Hade lite ont innan på morgonen men det är borta nu! Leo vaknade vid sex men då gick Fredrik upp med honom. Han åt lite sen kom Fredrik in med honom till mig i sängen. Vi somnade igen och sov till tio i nio! Inte dåligt för att vara Leo. Vid kvart i tio gick vi bort till bvc. Han väger nu 11,4 kg och är 80,5 cm lång. Hans ligger före i utvecklingen också =) Han är som ett barn som är 12-14 månader och Leo är bara 10 månader =) Leos 1 års kalas är nästan färdig planerat =) Bara lite små grejor som ska fixas.

Leo somnade för 20 minuter sedan. När han vaknat så ska vi äta middag sen ut och gå en runda med Ozzy! Ikväll blir det till att åka in till Ronny och sen handla lite innan vi åker hem!

Nu ska jag titta på lite repriser över internet!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer fler gånger :) ska ni gå på marknaden här på lördag?

2009-04-15 @ 06:40:17
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0